Bra att veta inför konferensen

Här följer några vanliga frågor och svar om Nolia Ledarskap. 

När hålls konferensen?
4 oktober. OBS! Begränsat antal platser 212 st.

Var?
I år genomförs konferensen i Umeå. På Nolia Konferens, Signalvägen 3.

Vad kostar det?

Konferensavgiften är 4500 SEK ex moms. 

 

Hur bokar jag?
Bokningsportalen öppnar 31 maj kl: 09.00. Om det uppstår problem med din bokning kontakta Anna Sellberg per mejl: anna.sellberg@nolia.se eller per telefon: 090 - 888 86 05.

Går det att köpa en biljett direkt på plats?
Du kan inte köpa din biljett på plats.

Kan jag preliminärboka en plats?
Nej, bokningen är bindande.

Anmälningsvillkor
Bokningen är bindande, men kan överlåtas till annan person vid förhinder. Meddela oss eventuella namnförändringar. Vid sjukdom annulleras bokningen mot uppvisande av läkarintyg. Vi förbehåller oss rätten att ändra, flytta eller ersätta delar av programmet till exempel vid talares sjukdom.

Betalningsvillkor
Samtliga priser är exklusive moms. Fakturering sker direkt efter bokning. Betalningsvillkor 15 dagar netto. Vid ändringar av faktura tillkommer en avgift på 200 kr. Påminnelseavgift 50 kr. Dröjsmålsränta debiteras vid försenad betalning med referensränta + 8%. 

I priset ingår förmiddagsfika, lunch, eftermiddagsfika, middag och dryck.

Om jag bokat men sedan inte har möjlighet att närvara?
Anmälan är bindande, men inte personlig. Du kan överlåta din bokning till en kollega eller någon annan. 

Om jag blir sjuk och inte kan närvara, får jag pengarna tillbaka då?
Ja, mot uppvisande av läkarintyg får du pengarna tillbaka vid uteblivet deltagande på grund av sjukdom.

Hur ser era betalningsvillkor ut?
Efter bokning skickas en faktura med 15 dagars betalningsvillkor till den ställda adressen. Notera: Om ni ändrar faktureringsuppgifter tillkommer en administrativ avgift på 200 kr exkl. moms.

Kontaktpersoner